تعمیر و سرویس دوره ای آبگرمکن دیواری در کرج

همانطور که می دانید هر خانه، ادارات و املاک تجاری حداقل یک آبگرمکن نیاز دارند، نیاز به آب گرم به منظور رفع نیاز خود، ضرورت وجود آبگرمکن را در همه جا دو چندان کرده پس بهتر است از آن غافل نشوید. با وجود پک های بخاری در بازار و تهیه آب گرم مورد نیاز بخاری توسط آبگرمکن باعث محبوبیت بیشتر آبگرمکن دیواری شده است. شوفاژ هدایتی واقع در باغستان آماده ارائه کلیه خدمات فروش، نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری در کرج می باشد.

تعمیرگاه مجاز آبگرمکن دیواری در کرج

در واقع شوفاژ هدایتی با سالها تجربه در خصوص سرویس لوازم خانگی آماده ارائه خدمات برای تمام نقاط کرج می باشد. تیم ما مرکز با شبکه گسترده ای از تعمیرگاه های مجرب و مسئولیت پذیر، هر مشکل و خرابی لوازم خانگی را برطرف می کند. علاوه بر اینکه سرعت بالای خدمات رسانی، به برندی محبوب در استان البرز تبدیل شده است بلکه صداقت نیز در دستور کار ما قرار داده شده است. تشکیل تیم های حرفه ای و مجزا بر اساس دسته بندی لوازم خانگی در شوفاژ هدایتی برای تعمیرات تخصصی و تبدیل شدن به تعمیرگاه های مجرب صورت گرفته پس ما هیچگونه نگرانی از بابت تعمیر لوازم نداریم. سپردن آبگرمکن دیواری خود به یک متخصص آبگرمکن، خیال شما را از تعمیر اصولی راحت می کند و اعتماد و راحتی را القا می کند. با پیشرفت سریع و روز افزون فناوری و تغییرات روزانه محصول، تعمیر دستگاه را به یک کار دشوار تبدیل کرده است و شما باید در جریان باشید که پیدا کردن یک متخصص کار چندان سختی هم نیست.

نمومه مشکلات رایج

مشکلات زیادی در ارتباط با آبگرمکن های دیواری وجود دارد که بیشتر از سایر مشکلات رخ می دهد. روشن نشدن شمع، افت فشار آبگرمکن، عدم وجود جرقه، افزایش بیش از حد دما، دمای غیر ثابت و… چنین مواردی وجود دارد. تمامی موارد توسط تیم تخصصی تعمیر آبگرمکن با هزینه مناسب به راحتی حل می شود. از دیگر مزایای تیم هدایتی حمل قطعات و ابزار لازم برای تعمیر آبگرمکن دیواری می باشد. با کمک تیم ما کرج نشینان عزیز نیازی به خرید تجهیزات و قطعات جداگانه از فروشگاه های دیگر ندارند. تعمیرات مجاز آبگرمکن کرج شامل تمامی قطعات اصلی هر برندی می باشد و با قیمت منصفانه به دست مشتریان می رسد. اگر با مشکلات زیر روبرو شدید حتما تماس بگیرید: آبگرمکن دیواری روشن نمی شود، خرابی شمع آبگرمکن، روشن نشدن شمع، با اینکه آبگرمکن روشن است آب را گرم نمی کند، آب گرم نمی ماند، بوی نامطبوع آب گرم، صدای دستگاه و ….

تعمیر دوره ای آبگرمکن دیواری به صورت حرفه ای در کرج

ارائه دهنده سرویس آبگرمکن در کرج به طور حرفه ای خدمات گرمایشی، سرویس مخزن ذخیره سازی دیواری و… را انجام می دهد که از آسیب و هزینه بیشتر جلوگیری شود. این موضوع را یادتان نرود که نگهداری از آبگرمکن کار بسیار تخصصی است که نیاز به دانش قبلی دارد و در عین حال بسیار خطرناک محسوب می شود پس توصیه می شود این موضوع را به افراد متخصص بسپارید. یکی از مواد تشکیل دهنده سرویس آبگرمکن از اسید مخصوص است که استفاده صحیح از آن نیاز به تجربه و مهارت دارد. همانطور که عدم تعمیر آبگرمکن دیواری منجر به خرابی و هزینه می شود، تعمیر و نگهداری نادرست هم عواقب جبران ناپذیر و هزینه های زیادی در پی دارد .پس بهتر است با شوفاژ هدایتی در تماس باشید

 نگهداری آبگرمکن دیواری و سرویس دوره ای را از یاد نبرید

به دلیل مکانیزم کاری آبگرمکن ها و پیچیدگی قطعات به کار رفته در آن، نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر دارند همینطور به دلیل مواد معدنی و املاح آب و گردش در مسیر آبگرمکن به راحتی قطعات و لوله های آن مسدود می شود. استفادهاز آبگرمکن بدون اینکه سرویس دوره ای انجام دهید میتوانید در برخی شرایط شما را مجبور به خرید یک جایگزین کند پس برای نگهداری بهتر از آبگرمکن خود به نکات زیر توجه کنید: سالی یک بار آبگرمکن را چک کنید، پاکسازی به منظور باز کردن مجرا عبور گاز، آبگرمکن دیواری را به دور از سرما و از برف تمیز کنید تا از آسیب و ترکیدن لوله های آبگرمکن جلوگیری شود، تنظیم آبگرمکن در دمای کمتر در تابستان و دمای بالاتر در زمستان، رسوب زدایی به صورت دوره ای و …

نصب آبگرمکن دیواری در کرج

همانطور که می دانید شوفاژ هدایتی یکی از بزرگترین و مدرن ترین نمایندگی ها و مراکز نصب انواع آبگرمکن دیواری در کرج با پوشش تمامی برندهای موجود در بازار می باشد. نصب و نگهداری و سرویس به طور حرفه ای و تخصصی آبگرمکن درتمامی نقاط شهر کرج، نصب اصولی آبگرمکن در کرج از جمله خدمات بی نقص شوفاژ هدایتی می باشد. در صورت نیاز به کارشناس فنی جهت نصب آبگرمکن در منزل خود با شوفاژ هدایتی تماس بگیرید. قیمت نصب آبگرمکن همانند سایر خدمات فنی می باشد پس نگران قیمت نباشید.هزینه نصب آبگرمکن در سرتاسر کرج ثابت می باشد و کلیه نیروها با نرخ استاندارد هزینه را اخذ می نمایند.

نمایندگی و فروشگاه آبگرمکن دیواری در کرج

شوفاژ هدایتی به عنوان یکی از نمایندگی ها مجاز و فروشگاه معتبر آبگرمکن در کرج آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیزان می باشد . قبل از خرید آبگرمکن می توانید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 

قیمت آبگرمکن دیواری در کرج

به منظور کسب اطلاعات درباره انواع برندهای آبگرمکن دیواری در کرج و کسب تمامی مشاوره های رایگان همین الان با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. برای درک بهتر قیمت ها و برندها مشاوران ما در خرید شما را همراهی می کنند. بهتر است بدانید خرابی آبگرمکن به این معنی است که آب گرم برای مصارفی از جمله استحمام و شست و شو وجود نداشته باشد. به دلیل بالا رفتن تایم سرویس و تعمیر آبگرمکن و حتی هزینه های آن بسیاری از افراد اقدام به تعمیر توسط خودشان کرده اند. پیدا کردن عیب دستگاه و سپس تعمیر آبگرمکن یک کار تخصصی است که باید توسط یک تکنسین یا سرویس دهنده حرفه ای انجام شود. با توجه به نوع آبگرمکن و برند آن، یک تکنسین یا سرویسکار مجرب و آگاه باید آبگرمکن را تعمیر کند.

تعمیر آبگرمکن دیواری

گرم نشدن آب از جمله مشکلاتی است که اغلب اتفاق می افتد. برای حل ایندر صورت بروز هر گونه مشکل بهتر است ابتدا اتصالات آب، برق، گاز و کلید را بررسی کنید البته فراموش نکنید این موضوع نیز یک کار تخصصی است سپس اشتعال و شعله آبگرمکن را بررسی کنید همچنین مطمئن شوید که لوله ها یخ زده نباشند. در صورتی که حداقل ورودی آب در جریان نباشد در عملکرد آن اختلال ایجاد می شود و آب گرم نمی شود. اگر دمای آب کم است آن را روی دمای بالاتری تنظیم کنید در نتیجه آب گرم تری خواهید داشت. سنسور حرارتی دستگاه دمای آب را کنترل می کند اگر به درستی کار نمی کند این می تواند یک مشکل باشد.

:اگر بیش از اندازه آب گرم می شود این مراحل را طی کنید

در صورتی که دما را بیش از حد بالا قرار دهید، آبی که از سیستم خارج می شود بسیار گرم می شود پس توصیه ما این است که دما را در حد متعادل تنظیم کنید تا به دستگاه نیز فشاری وارد نشود. در صورتی که سنسور تنظیم دما دستگاه آسیب دیده یا شل شده باشد، در عملکرد دستگاه خلل ایجاد می شود. گرفتگی در دستگاه می تواند دلیلی بر گرم شدن بیش از حد آب خروجی شود

نکات کاربردی برای تعمیر آبگرمکن دیواری:

سرویس به صورت دوره ای و تعمیر منظم به منظور افزایش عملکرد دستگاه بسیار حائز اهمیت است. قسمت های مختلف دخیل در سیستم گرمایش آب باید حداقل سالی یکبار سرویس شود تا به شما بهترین عملکرد را ارائه شود. خروجی و دودکش دستگاه باید تمیز نگه داشته شود. اگر دودکش گرفتگی داشته باشد، گازهای حاصل از سوختن نشت پیدا می کند که بسیار خطرناک است. دستگاه نباید در معرض برف، یخ و سرما قرار گیرد زیرا در این حالت احتمال یخ زدگی و ترکیدن لوله ها وجود دارد. شعله داخل آبگرمکن باید تمیز، یکنواخت و آبی رنگ باشد و در صورتی که، احتراق ناقص و قرمز باشد خللی در عملکرد وجود دارد.

شماره های تماس:

شما عزیزان میتوانید جهت تماس با ما از شماره های زیر استفاده کنید:

09373339095
09377771242

خرید اقساطی

جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ما امکان خرید انواع محصولات را به صورت اقساطی با چک (هر ماه یک چک) و بدون ضامن برایتان فراهم کردیم . شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت و بررسی محصولات متنوع ابتدا موجودی محصول را از کارشناسان ما استعلام بگیرید سپس جهت خرید اقساطی اقدام نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت مشاوره لازم را در اختیارتان قرار داده و راهنمایی لازم را خدمتتان ارائه می نمایند . لازم به ذکر است پس از بررسی و تایید کارشناسان ما ، شما باید جهت دریافت فاکتور و تحویل چک ها به صورت حضوری در دفتر فروشگاه حاضر شوید .