تعمیر تمامی اجاق گاز های رومیزی در کرج

ارائه تمامی خدمات سرویس و تعمیر انواع اجاق گاز های رومیزی فردار به طور اصولی در کرج

 

با توجه به سبک زندگی های امروزه کمتر خانه ای وجود دارد که اجاق گاز در آن پیدا نشود.با توجه به تنوع آن نوع های مختلف مانند اجاق گاز، فردار و... برای مصارف مختلف خانگی و تجاری در سراسر دنیا استفاده می شود. پیشرفت بشر هر روز باعث تغییرات چشمگیری در راحتی افراد در زمینه های مختلف شده. اجاق گازها از نظر مهندسی، طراحی و ظاهر و همچنین قابلیت های آن به ابزاری بسیار اساسی و مهم تبدیل شده است. همانطور که می دانید تعداد برند های زیادی در بازار وجود دارد که اکثر آن موارد را می توان در ایران نیز پیدا کنید. با وجود برندهای مختلف خارجی و داخلی در بازار ایران، شما نیاز به متخصصین خِبره در نصب، تعمیر و حتی خرید مناسب ایجاد کرده است. با توجه به تنوع و پیچیدگی بسیار زیاد اجاق گازها، نصب و نگهداری آنها تنها می تواند بعضی از افراد را به چالش بکشد پس بهتر است این امر را به جایی معتبری مانند شوفاژ هدایتی بسپارید.

تعمیرات تخصصی اجاق گاز توسط هدایتی

همانطور که می دانید شوفاژ هدایتی همیشه بهترین متخصصان و تعمیر کاران را جمع آوری کرده تا به طور اصولی اقدام به تعمیر اصولی کنند. تمامی این خدمات در کرج به طور بی نقص ارائه می گردد.

مواردی در خصوص نصب و ایمنی های مربوطه

رعایت موارد ایمنی در تمامی مراحل استفاده و نصب اجاق گاز مهمترین موضوعی است که همگان باید به آن توجه داشته باشند. نصب نادرست دستگاهی مانند اجاق گاز که از خودش گاز های خطرناکی بیرون می دهد می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به جای بگذارد. اتصال لوله گاز به اجاق گاز به طور غیر اصولی و نادرست، محل اشتباه اجاق گاز از جمله موارد خطرناکی است که گاها نادیده گرفته می شود که بسیار موضوع پیش پا افتاده ای است. به کار بردن اتصالات گاز و خطوط با کیفیت، در نظر گرفتن نصب اجاق گاز توسط شخصی مورد اعتماد و متخصص و نصب آن در محل مناسب، مواردی هستند که می توانند در صورت رعایت کمک شایانی به شما در جلوگیری از مشکلات کند.

تعمیر اجاق گاز رومیزی در کرج

قطعات اورجینال در نمایندگی هدایتی

شوفاژ هدایتی به تمامی ساکنین کرج تضمین می دهد که قطعات مورد استفاده در تمامی مراحل تعمیر و نگهداری کاملا اورجینال و اصلی هستند. همانطور که می دانید قطعات اصلی که به مشتری ارائه می شود زیر نظر شوفاژ هدایتی تامین می شود که این موضوع تضمین کیفیت را به همراه دارد.

امور خرید و نصب توسط متخصصان ما

شوفاژ هدایتی در باغستان کرج، فروشگاهی مرجع و بزرگی است که تمامی نیازهای مرتبط با اجاق گاز شما را برآورده می کند. مشاوران فنی ما شما را هنگام خرید، نصب و تعمیر همراهی کرده تا شما به راحتی به نیازتان برسید. وجوداجاق گاز های مختلف از برند های معروف در فروشگاه هدایتی خیال شما را از تنوع و کیفیت بالا راحت کرده. دیگر خدمات از طرف تیم ما نصب اصولی و بسیار سریع است که می توانید به راحتی از تیم ما این خدمات بی نقص را دریافت کنید، فقط کافی است با یک تماس درخواست خودتان را ثبت کنید. تعمیرکاران شوفاژ هدایتی تعمیرات تخصصی اجاق گاز را با رعایت استانداردهای ایمنی و با تعهد به هزینه های منصفانه به شما همشهریان عزیز کرجی ارائه می دهند. تعمیر و نگهداری منظم اجاق گاز یکی از این موارد مهم است که دیده شده افراد چندان آن را جدی گرفته نمی گیرند. شما می توانید با هزینه ای ناچیز اجاق گاز خود را تعمیر کنید و از آسیب و تعمیر جلوگیری کنید. تمامی این کار ها را به تیم ما بسپارید.

تعمیر اجاق گاز فردار یا رومیزی توسط شوفاژ هدایتی در کرج

تعمیر اجاق گاز اخوان، اسنوا، آلتون، لوفرا، پادیسان و… جزو مواردی است که تیم متخصص ما به راحتی از پس هر مشکل آن بر می آیند پس نگران خرابی این برند ها نباشید.

شوفاژ هدایتی در تمامی نقاط کرج مانند: عظیمیه، جهانشهر، مهرشهر، گلشهر، درختی، هفت تیر، حسن آباد، برغان، مطهری، باغستان، باغستان غرب، شاهین ویلا، دهقان ویلا، مهرویلا، بعثت، رستاخیز، میانجده، 45-متری کاج، کیانمهر، حسین آباد، مصباح و …خدماتی شامل نصب، تعمیر و سرویس و همینطور فروش را به طور تخصصی ارائه می دهد.

مواردی برای نگهداری اصولی از اجاق گاز

  • هیچگونه ضربه ای به صورت مستقیم به گاز رومیزی نزنید.
  • هنگام پخت و پز با گاز از انداختن قابلمه ها و ظروف آشپزی خودداری کنید.
  • قبل از استفاده از گاز رومیزی هود را روشن کنید تا دمای سطح آن به حداق برسد.
  • ذغال قلیان را به طور مستقیم روی شعله گاز نگذارید به این علت که باعث گرفتگی منافذ آن می شود.
  • اجازه ندهید مایعات یا غذا بر روی سطح گاز بریزد.

تنظیمات اساسی در اجاق گاز تنظیم گاز مشعل

در بیشترین حالت دکمه مشعل، رنگ شعله در قسمت مرکزی باید آبی رنگ باشد و داخل آن یعنی مشعل باید ارتفاعی حدود 20 سانتی متر داشته باشد. اگر شعله با مشخصات مشخص شده مطابقت نداشته باشد، مخلوط گاز/هوا باید تنظیم شود. برای این کار از آچار مناسب استفاده کنید تا مهره تنظیم گاز را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا جریان گاز افزایش یابد و جریان گاز کاهش یابد و مهره را در خلاف جهت عقربه های ساعت به منظور کاهش جریان گاز بچرخانید. اگر قصد دارید مقدار هوا را تنظیم کنید، پیچ تنظیم مخلوط هوا را باز کنید و صفحه مخلوط را طوری تنظیم کنید تا هوای بیشتر یا کمتری وارد محفظه شود.

چگونگی تنظیم شعله پیلوت

رنگ شعله پیلوت باید سبز-آبی باشد و طول آن به طور کلی نباید کمتر از 6 میلی متر باشد. اگر شعله خیلی کوتاه است یا به راحتی خاموش می شود، قاب یا محافظ پیلوت را بردارید و سوراخ قرار داده شده در آن را به آرامی و با احتیاط تمیز کنید. اگر شعله همچنان کوتاه است، برای تنظیم آن را عکس عقربه های ساعت بچرخانید.

چگونگی تنظیم کردن ترموستات فر

اگر دمای فر خیلی زیاد یا خیلی کم باشد ترموستات باید تنظیم شود. برای این کار به صورت زیر عمل کنید. دماسنج جیوه ای را در فر قرار دهید و دمای فر را روی 180 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. در صورتی که پس از گذشت مدت 10 الی 20 دقیقه درجه ای که دماسنج نشان می دهد بیش از 40 درجه سانتیگراد باشد ترموستات باید بررسی و در صورت نیاز تعویض گردد. هر یک چهارم چرخش پیچ تنظیم تقریباً 15 درجه است.

شماره های تماس:

شما عزیزان میتوانید جهت تماس با ما از شماره های زیر استفاده کنید:

09373339095
09377771242

خرید اقساطی

جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ما امکان خرید انواع محصولات را به صورت اقساطی با چک (هر ماه یک چک) و بدون ضامن برایتان فراهم کردیم . شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت و بررسی محصولات متنوع ابتدا موجودی محصول را از کارشناسان ما استعلام بگیرید سپس جهت خرید اقساطی اقدام نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت مشاوره لازم را در اختیارتان قرار داده و راهنمایی لازم را خدمتتان ارائه می نمایند . لازم به ذکر است پس از بررسی و تایید کارشناسان ما ، شما باید جهت دریافت فاکتور و تحویل چک ها به صورت حضوری در دفتر فروشگاه حاضر شوید .