اگر به دنبال خرید محصولات پر طرفدار لورچ هستید فقط کافیست نگاهی به تنوع محصولات در نمایندگی لورچ در کرج بیندازید. از آنجایی که فروشگاه شوفاژ هدایتی نمایندگی فروش لورچ در کرج می باشد ک با ارائه محصولات با ضمانت و اصلی خریدی مطمئن را به ارمغان می آورد. یک تیم از کارشناسان حرفه ای همواره آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما عزیزان هستند همینطور آماده ثبت سفارشات شما نیز می باشند.

نمایندگی لورچ در کرج

یکی از برندهای شناخته شده تولید پکیج لورچ می باشد و از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. با تولید پکیج دیگر کم تر در خانه ها سیستم مرکزی را مشاهده می کنیم. شوفاژ هدایتی به عنوان نمایندگی لورچ در کرج آماده خدمت رسانی به شما همشریان گرامی می باشد. اگر قصد خرید، تعمیرات و سرویس پکیج های لورچ را دارید فقط کافی است با تلفن های شوفاژ هدایتی تماس بگیرید. حتی اگر نیازمند مشاوره و برآورد هزینه تاسیسات ساختمان هستید، مشاوران فنی هدایتی همه روزه پاسخگو هستند.

نمایندگی فروش لورچ در کرج

عرضه محصولات اصلی لورچ در نمایندگی فروش لورچ در کرج

چرا مرکز رسمی لورچ شوفاژ هدایتی؟

زیرا شوفاژ هدایتی دارای تعمیرکاران، سرویسکاران و نصابان حرفه ای و آموزش دیده لورچ می باشد. با خرید پکیج لورچ گارانتی را دریافت می کنید و از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند می شوید. نیروهای نماینده رسمی لورچ شوفاژ هدایتی در سریع ترین زمان ممکن و با هماهنگی با شما در همان روز اقدام به رفع نیاز شما می کنند. تمام هزینه های تعمیر، سرویس و نصب پکیج طبق تعرفه خواهد بود و پس از پایان کار دریافت می گردد. با در نظر گرفتن مشکلات اقتصادی کشور، سعی ما بر این است تا قطعات دستگاه شما را تعمیر کنیم تا در هزینه های شما صرفه جویی گردد.

در اینجا برای شما مطلبی کوتاه اما مفید از هر آنچه باید درمورد لورچ و نمایندگی آن در کرج بدانید، تهیه کرده ایم که توصیه می شود حتما مطالعه بفرمایید. عناوینی که در اینجا مطالعه می کنید:

  • خدمات نمایندگی فروش لورچ در کرج
  • تعمیر پکیج لورچ در کرج
  • سرویس پکیج لورچ در کرج
  • نصب پکیج لورچ در کرج
  • نمایندگی پکیج لورچ در کرج
  • شماره تماس نمایندگی پکیج و دیگر محصولات لورچ
  • درباره‌ی شرکت لورچ

خدمات نمایندگی لورچ در کرج

شوفاژ هدایتی که در ابتدا تیمی از تعمیرکاران مجرب محصولات لورچ بود با گسترش فعالیت خود و اخذ نمایندگی فروش لورچ در کرج به برندی معتبر در حوزه تاسیسات مبدل شد و خدمات نمایندگی لورچ در کرج را نیز به خدمات خود اضافه کرد. شوفاژ هدایتی نمایندگی رسمی لورچ بوده و محصولات این برند را بطور گسترده در سراسر کرج به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند. این مرکز نمایندگی اصلی فروش پکیج و محصولات لورچ در کرج به صورت رسمی می باشد. همچنین خدمات نصب، تعمیرات و سرویس محصولات این برند توسط تعمیرکاران مجاز لورچ در تمامی نقاط کرج صورت می پذیرد. برای آنکه اطمینان خاطر به مجاز بودن نمایندگی فروش لورچ در کرج را داشته باشید خواهشمند هستیم تمامی تکات و موارد زیر را بررسی بفرمایید:

۱.نمایندگی اصلی لورچ و یا هر نمایندگی رسمی دیگر، موظف به ارائه تمامی خدمات به مشتریان خود می باشند

منظور از تمامی خدمات چیست؟ در اطلاع باشید که یک نمایندگی مجاز و معتبر لورچ در کرج تنها فروش تعداد محدودی از محصولات لورچ را به انجام نمی دهد بلکه:

  • ارائه خدمات پس از فروش
  • نصب و راه اندازی پکیج و محصولات دیگر
  • تعمیر و سرویس محصولات لورچ
  • اعزام تعمیرکار یا سرویسکار متخصص لورچ در محل

و دیگر خدمات از وظایف این نمایندگی ها می باشد. در نتیجه توجه فرمایید در زمان مراجعه مطمئن شوید تمامی این خدمات به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت.

۲. ارائه گارانتی محصول خریداری شده

یکی دیگر از ویژگی های مهم مجاز بودن یک نمایندگی رسمی ارائه گارانتی در زمان فروش می باشد. نمایندگی فروش لورچ در کرج اگر مجاز و معتبر باشد تمامی خدمات از جمله: ارائه گارانتی را جزء وظایف اصلی خود می داند. لطفا برای خریداری هر برندی از نمایندگی دریافت ضمانت نامه را جدی بگیرید و فراموش نکنید.

۳. داشتن قیمتی طبق تعرفه

تمامی این نکات مطرح شده به خصوص این مورد برای حاصل اطمینان بودن یک نمایندگی اصلی بسیار حائز اهمیت می باشد. هیچ زمان یک نمایندگی فروش لورچ در کرج محصواتن خود را بالا تر و یا پایین تر از تعرفه به فروش نمی رساند. قیمت محصولات یک نمایندگی مجاز تعیین شده از طرف کمپانی می باشد که در زمان ارسال بار لیستی از قیمت هم به نمایندگی ها ارائه می شود.

۴. بهره مند شدن از جشنواره و طرح های اعتباری

کمپانی لورچ در مدت زمان هایی جشنواره و طرح هایی برقرار می کند که برای مشتریان مزیت و سود زیادی را به همراه دارد. تمامی این جشنواره و طرح ها تنها شامل نمایندگی های مجاز می شود. برای بهره مندی از تخفیفات و جشنواره ها باید به نمایندگی های معتبر مراجعه فرمایید.

تعمیرات پکیج لورچ در کرج

تعمیر پکیج لورچ در کرج توسط تعمیرکاران ماهر شوفاژ هدایتی که همگی از بهترین افراد آموزش دیده هستند صورت می گیرد. تعمیر وسایل لورچ خود را از هر نوع و مدلی که هستند به شوفاژ هدایتی، تعمیرگاه مجاز لورچ در کرج بسپارید. با سپردن پکیج دیواری خود به تعمیرکارهای حرفه ای مرکز هدایتی با سال ها تجربه و شناخت کامل از محصولات لورچ خیال شما از هر بابت آسوده خواهد بود. همراه داشتن ابزار و وسایل از ویژگی های تعمیرکاران مجاز هدایتی است که نوید تعمیری اساسی و حرفه ای را می دهد. استفاده از قطعات اورجینال موضوعی است که حتی پس از تعمیر هم تاثیرات به سزایی در کارایی محصول دارد. نمایندگی لورچ در کرج با تامین قطعات اصلی با قیمت های واقعی احتمال چندین بار خرابی پکیج لورچ و تعمیرات متوالی را به صفر رسانده است.

بعد از اینکه تعمیرکار پکیج لورچ به محل زندگی شما اعزام شد، برای عیب یابی پکیج لورچ را بررسی می کند و به شما اعلام می کند که مشکل پکیج لورچ شما چیست. سپس با برآورد هزینه برای رفع عیب پکیج لورچ، قیمت تعمیر پکیج لورچ در کرج را به شما اعلام می کند. در نهایت با رضایت شما شروع به تعمیرات پکیج لورچ در کرج می کنند. در تعمیرگاه مجاز لورچ شوفاژ هدایتی، به طور کاملا تخصصی تعمیر پکیج لورچ صورت می گیرد چرا که این مرکز تعمیرات پکیج لورچ از تعمیرکاران مجرب برخوردار است. زیرا تعمیرکار حرفه ای لورچ برترین انتخاب برای پیدا کردن و رفع عیب پکیج لورچ می باشد.

علاوه بر این سرعت عمل تعمیرکار پکیج لورچ بیشتر از تعمیرکاران غیر حرفه ای است چون که آنها زیر و بم کار را بلد هستند و در کمترین زمان ممکن پکیج لورچ را تعمیر می کند و شما را از هزینه های اضافی دور می کند. هزینه تعمیر پکیج لورچ در کرج به فاکتورهای مختلفی از جمله علت خرابی پکیج، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و غیره بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی پکیج توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت شوفاژ هدایتی می باشد و پس از پایان کار هزینه تعمیرات پکیج لورچ را به نمایندگی فروش لورچ در کرج پرداخت می کنید.

سرویس پکیج لورچ در کرج

تمامی محصولات لورچ برای سرویس دوره ای خود نیازمند سرویسکار لورچ می باشند. از این رو، شرکت لورچ برای نمایندگی های رسمی خود سرویسکاران آموزش دیده مهیا کرده است تا به نیازهای مشتریان خود مبنی بر سرویس پکیج لورچ در کرج پاسخ دهد. سرویس سالیانه پکیج های لورچ خدمت دیگری است که سرویسکاران متعهد مرکز هدایتی در تمامی نقاط کرج ارائه می دهند. با سرویس دوره ای پکیج از خراب شدن و متعاقبا هزینه ی تعمیرات پیشگیری کنید. از دیگر مزیت های سرویس پکیج های دیواری کاهش استهلاک و افزایش عمر مفید آنها می باشد. بهترین و حرفه‌ای‌ ترین و مجرب ترین سرویسکار های پکیج و رادیاتور لورچ در کرج شوفاژ هدایتی، همگی سرویسکار های ماهر دارای بورد تخصصی پکیج و رادیاتور های لورچ هستند که در سریع‌ترین زمان ممکن با مراجعه به محل شما، به شما جهت سرویس پکیج و رادیاتور لورچ کمک خواهند کرد. جهت ارائه بهترین خدمات سرویس پکیج لورچ در کرج، باید از بهترین و زبده‌ترین سرویسکار پکیج لورچ در کرج کمک گرفت. نمایندگی فروش لورچ در کرج (شوفاژ هدایتی) در ارائه هر چه بهتر خدمات و سرویس شرکت‌ لورچ یاری خواهد نمود. اگر به دنبال سرویسکار پکیج لورچ در کرج می باشید با شماره 0937333909509377771242 یا تلفن دفتر ۳۴۴۴۸۸۸۵ تماس بگیرید.

وقتی که سرویسکار پکیج لورچ به محل شما اعزام می گردد اقدام به بررسی کلی پکیج لورچ می کند و بعد از انجام یک بررسی و کارشناسی کامل سرویس پکیج لورچ صورت می گیرد. شما می توانید سرویس دوره ای پکیج لورچ خود را بر اساس کارکرد دستگاه انجام دهید و از خدمات پس از فروش پکیج لورچ استفاده نمایید.

نصب پکیج لورچ در کرج

اگر به تازگی پکیج لورچ خریداری کرده اید، نصب آن باید توسط نصابان خبره نمایندگی ‌مجاز این شرکت‌ لورچ صورت بگیرد تا مشمول گارانتی گردد. کارشناسی کامل محل نصب پکیج لورچ، نصب پکیج و رادیاتور لورچ، لوله کشی پکیج لورچ و هر آنچه که شما در خصوص نصب پکیج لورچ در کرج نیاز دارید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، با ارائه کارت گارانتی و خدمات پس از فروش در نمایندگی مجاز لورچ شوفاژ هدایتی در کرج صورت می گیرد.

نمایندگی پکیج لورچ در کرج

شوفاژ هدایتی به عنوان نمایندگی فروش پکیج لورچ در کرج می تواند به شما در خرید پکیج کمک کند و از مشاوره های قبل از خرید پکیج لورچ به صورت صادقانه بهره ببرید تا اطمینان حاصل کنید که پکیج لورچ را مطابق با نیاز خود و با کیفیت خریداری می کنید. سوالات زیادی در خصوص خرید پکیج لورچ در ذهن خربدار شکل می گیرد و همین طور عدم اطلاع و نداشتن اطلاعات کافی در خصوص انواع پکیج لورچ باعث سردرگمی در انتخاب پکیج مناسب می گردد. شوفاژ هدایتی با ارائه مشاوره های مناسب شما را برای خرید پکیج لورچ و متناسب با نیازتان راهنمایی خواهد کرد. شوفاژ هدایتی به عنوان فروشگاه مرکزی لورچ در کرج با ارائه خدمات در زمینه خرید پکیج لورچ در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما به عنوان نمایندگی فروش پکیج لورچ در کرج است. توصیه می شود از مشاوره های شوفاژ هدایتی بهره مند شوید و برای خرید نیز قیمت های فروشگاه پکیج لورچ  هدایتی را مقایسه کنید تا خریدی خوب و مطمئن را انجام دهید.

قیمت رادیاتور لورچ

قصد خرید یک رادیاتور با کیفیت و قیمت مناسب را دارید؟ قطعا با پرس و جو و دیدن نظرسنجی ها لورچ را به عنوان یک محصول ایرانی با کیفیت انتخاب کرده اید. قبل از استعلام قیمت رادیاتور لورچ در کرج باید پاسخ سوالات زیر را در تماس با شماره نمایندگی فروش لورچ در کرج: ۳۴۴۴۸۸۸۴ و یا شماره همراه: 0937333909509377771242 مطرح کنید و یا از طریق سایت معتبر شوفاژ هدایتی به صورت آنلاین استعلام قیمت بگیرید.

  • قصد خرید کدام مدل رادیاتور از نمایندگی لورچ را دارید؟
  • منزل و یا محل کار شما نیاز به چه تعداد رادیاتور دارد؟
  • ظرفیت و حجم رادیاتور چه مقدار باشد؟

این موارد را در نظر گرفته و با تماس استعلام قیمت امروز رادیاتور لورچ را بگیرید.

مشاوره فنی پکیج لورچ

محصولات و کالاهای شرکت لورچ در داخل ایران تولید می شود. به همین دلیل پکیچ لورچ در بازار به وفور پیدا می شود و دسترسی به خرید آن آسان می باشد. اما علاوه بر کیفیت محصول خدمات همراه آن نیز مهم است. مهم ترین سرویس آن مشاوره فنی پکیج لورچ در کرج است. فروشگاه پکیج لورچ در کرج اگر نتواند مشاوره خوبی به مشتری بدهد پس نمی تواند کیفیت این محصول را به درستی توضیح دهد. در واقع شوفاژ هدایتی با تمرکز بر بخش مشاوره فنی خود را به جایگاه بهترین نمایندگی فروش لورچ در کرج رسانده است. مشاوره فنی به زبان ساده و قابل فهم برای تمام اقشار، خدمت ارزشمندی است که شوفاژ هدایتی برای مشتریان محترم در نظر گرفته است. گاها انتخاب اشتباه در خرید مشکلاتی را به همراه دارد که برطرف کردن آن نیازمند هزینه مجدد و صرف زمان می باشد. خرید کالای نامرغوب و یا حتی خرید کالای مرغوبی که مناسب نیاز مشتری نباشد مسئله ایست که به سادگی و با مشورت با متخصص تاسیسات در نمایندگی فروش لورچ در کرج قابل پیشگیری است.

 

تاریخچه شرکت لورچ

شرکت لورچ (Lorch) در سال ۱۳۵۶ به عنوان تولید کننده پکیج و رادیاتور تاسیس شد. امروزه پکیج لورچ یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی گرمایشی تبدیل شده است. در ابتدا شرکت لورچ به تولید آبگرمکن مخزنی نفتی و بخاری نفتی و سپس آبگرمکن گازی و بخاری گازی پرداخت. امروزه شرکت لورچ دارای شانزده نوع لوازم خانگی است که آبگرمکن، پکیج، رادیاتور، یخچال و اجاق گاز را شامل می شود. شرکت لورچ بارها توانسته است گواهینامه ها و سرتیفیکیت های کشوری را از آن خود کند و به اعتبار خود بیافزاید. کارخانه اصلی شرکت لورچ در شهر اصفهان قرار دارد. کارخانه لورچ حدود ۳۰۰ نفر کارمند و نیرو دارد که برای تولید هرچه بهتر لوازم خانگی تلاش می کنند.

از این که تا پایان این بخش را مطالعه فرمودید از شما سپاس گزاریم. امیدوارم جواب سوال هایتان در خصوص نمایندگی فروش لورچ در کرج را گرفته باشید. اگر همچنان سوالی باقی است و یا درخواست استفاده از خدمات متنوع شوفاژ هدایتی را دارید، می توانید با مراجعه حضوری به مرکز هدایتی در باغستان و یا از طریق تلفن های مجموعه با ما در تماس باشید.

تلفن های تماس برای مشاوره و خرید

برای استعلام قیمت و ارائه خدمات زیر با شماره های نمایندگی فروش لورچ در کرج در تماس باشید:

09373339095
09377771242

خرید اقساطی

جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ما امکان خرید انواع محصولات را به صورت اقساطی با چک (هر ماه یک چک) و بدون ضامن برایتان فراهم کردیم . شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت و بررسی محصولات متنوع ابتدا موجودی محصول را از کارشناسان ما استعلام بگیرید سپس جهت خرید اقساطی اقدام نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت مشاوره لازم را در اختیارتان قرار داده و راهنمایی لازم را خدمتتان ارائه می نمایند . لازم به ذکر است پس از بررسی و تایید کارشناسان ما ، شما باید جهت دریافت فاکتور و تحویل چک ها به صورت حضوری در دفتر فروشگاه حاضر شوید .