تعمیر حرفه ای کولر آبی در کرج

در هر قسمت کرج که هستید، همین الان اقدام به ثبت سفارش کنید تا از خدمات ما بهره مند شوید، سرویس هر مدل کولر آبی در کرج تخصص ما است.

سرویس تخصصی کولر آبی در کرج

تعمیر و نگهداری منظم هر کولر آبی باید به فرد تعمیر کار سپرده شود تا به طور اصولی کار انجام شود زیرا این امر باعث می شود تا کارایی افزایش یابد. پیش از شروع فصل تابستان بهتر است از سالم بودن کولر آبی خود مطمئن شوید.

اطمینان به تعمیر کاران شوفاژ هدایتی

مطلبی که مشتریان بسیار به آن توجه می کنند مورد اعتماد بودن تعمیر کار می باشد. مطمئناً به دنبال افراد قابل اعتمادی هستید تا تمامی امور مربوط به سرویس و تعمیر کولر آبی را به او بسپارید پس شوفاژ هدایتی اینجاست تا به شما تمامی خدمات را به صورت حرفه ارائه دهد. ما به شما اطمینان می دهیم که کارشناسان و تعمیر کاران ما افرادی قابل اعتماد هستند.

شماره های تماس:

شما عزیزان میتوانید جهت تماس با ما از شماره های زیر استفاده کنید:

09373339095
09377771242

خرید اقساطی

جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ما امکان خرید انواع محصولات را به صورت اقساطی با چک (هر ماه یک چک) و بدون ضامن برایتان فراهم کردیم . شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت و بررسی محصولات متنوع ابتدا موجودی محصول را از کارشناسان ما استعلام بگیرید سپس جهت خرید اقساطی اقدام نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت مشاوره لازم را در اختیارتان قرار داده و راهنمایی لازم را خدمتتان ارائه می نمایند . لازم به ذکر است پس از بررسی و تایید کارشناسان ما ، شما باید جهت دریافت فاکتور و تحویل چک ها به صورت حضوری در دفتر فروشگاه حاضر شوید .