تعمیر بخاری در کرج

بخاری به خصوص بخاری گازی در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی یکی از خطرناک ترین وسایل محسوب می شود. همانطور که با خبر هستید هر ساله در فصل سرما و استفاده از بخاری، با انواع مشکلات مالی مواجه می شویم که گاها منجر به مرگ افراد هم می شود. آهسته. البته بخاری در صورت داشتن دانش کافی در هنگام نصب و راه اندازی، در نوع خود وسیله مفیدی است و در مناطق بسیار سرد جزو اقلام ضروری حساب می شود.

تعمیر بخاری گازی در محل مورد نظر شما

بخاری گازی نوعی وسیله گرمایشی است که برای گرم کردن داخل و خارج ساختمان استفاده می شود. آمار آتش نشانی و پزشکی قانونی کرج و تهران حاکی از آن است که آمار مرگ و میر ناشی از استنشاق گاز بخاری هر ساله در حال افزایش است.دلایل وقوع این حوادث به شرح زیر است:
عدم آموزش افراد در استفاده از تجهیزات گازسوز،
ساخت و فروش تعداد زیادی تجهیزات گرمایشی و گازی غیر استاندارد
  • سهل انگاری در هنگام خرابی گاز
  • به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه نکاتی را برای شما عزیزان در ادامه ذکر می کنیم: برای اطلاعات دقیق و آموزش به صورت عملی به وب سایت های معتبر مراجعه فرمایید. وب سایت ما نیز یکی از این موارد است. برای خرید تجهیزات گاز با فروشگاه های معتبر تماس حاصل فرمایید.
  • حتما برندهای معتبر را انتخاب کنید و به نماد استاندارد محصول توجه کنید.
  • اگر احساس می کنید بخاری گازی شما مشکل دارد، هرگز خودتان یا فرد مبتدی اقدام به تعمیر آن نکنید.
  • با کارشناسان یک گروه تعمیر معتبر تماس بگیرید تا متخصص مورد نیاز را در کمترین زمان به شما ارائه دهند.
  • شوفاژ هدایتی یکی از خدمات دیگرش تعمیر در منزل می باشد. فقط کافیست با مشاوران ما در تماس باشید.

مرکز تعمیر بخاری در کرج

در صورت بروز هر یک از مشکلات زیر با ما تماس بگیرید:
  • بخاری بوی گاز می دهد
  • پس از نصب بخاری با باز شدن دریچه اصلی گاز بوی گاز خام می آید.
  • بنا به دلایلی مشعل بخاری روشن نمی شود.

چرا بی دلیل بخاری خاموش می شود؟

برای اینکه متوجه شوید علت خرابی بخاری گازی چیست، لازم است ابتدا اطلاعات لازم در مورد بخاری گازی را به شما آموزش دهیم و سپس دلایل خرابی بخاری گازی را بیابید و مشکل خود را حل کنید.
مشعل های گازی در طرح های مختلف و با خروجی حرارت متفاوت ساخته می شوند و کارکرد آن ها به یک صورت است:
1- بدنه اصلی از ورق فولادی ساخته شده و سطح مربوطه با لعاب یا رنگ پوشانده شده است.
2- محفظه احتراق که از ورق فولادی و لعابدار ساخته شده است تا از زنگ زدگی جلوگیری کند و حرارت بیشتری ایجاد شود.
3- مشعل که در بیشر مواقع از فولا ضد زنگ ساخته می شود.
و…
 

چگونگی انتخاب بخاری برای محل مورد نظر

انواع بخاری از نظر نوع سوخت در حال حاضر در بازارهای ایران موجود است. به دیلیل در دسترس بودن گاز سوز و ارزان بودن قیمت گاز محبوب ترین نوع محسوب می شود. بهتر است بدانید بخاری های گازی نیز به دسته های مختلفی نیز تقسیم بندی می شوند:
نوع دودکش دار، دیواری، زمینی و بدون دودکش پر کاربرد ترین موارد می باشد. بخاری های دیواری دارای قدرت حرارتی بالایی هستند و با توجه به متراژ ساختمان قابل خریداری هستند. بخاری های بدون دودکش باید در محیط های غیر بسته که هوا جریان دارد استفاده شود، حتی در مورد بخاری های بدون دودکش نیز بسیار مهم و الزامی است که بخاری مجهز به سیستم ODS باشد، دارا بودن این سیستم اساسی و مهم باید در نظر گرفته شود. کارکرد این سیستم اینگونه است که به کم شدن اکسیژن محیط حساس است و به محض اینکه کمبود اکسیژن را حس کرد به طور خودکار گاز را قطع می کند و گرمایش را قطع می کند. نمایندگی شوفاژ هدایتی در کرج آماده خدمت رسانی به شما عزیزان نیز می باشد

نصاب بخاری و تعمیر کار در کرج با شوفاژ هدایتی

بیشتر حوادث خطرناک گزارش شده به دلیل نصب نامناسب اجاق گاز رخ می دهد که دلیل اصلی آن قرار گیری نادرست دودکش و یا شیلنگ آن می باشد. با استفاده از متخصصان و دستگاه های مجهز می توان از تمامی این حوادث جلوگیری کرد.نصابان شوفاژ هدایتی جزو حرفه ای ترین ها در این زمینه می باشند.
بهره گیری از شیلنگ با طول مناسب و نصب اصولی اتصالات فلزی مستحکم، مهمترین نکته ای است که از نشت گاز جلوگیری می کند. .نصب دودکش H شکل در ارتفاع صحیح از سقف، بررسی سرد نبودن دودکش در زمان روشن بودن گرمایش، انتخاب قطر صحیح لوله دودکش و بررسی اتصالات صحیح باید توسط تکنسین مربوطه انجام شود.
تعمیر یخچال در کرج

نگهداری اصولی از بخاری چگونه است؟

علاوه بر نصب و استفاده صحیح از بخاری در هوای سرد، کارایی بخاری به نگهداری آن در خارج از این فواصل نیز حائز اهمیت است. تمیز نگه داشتن بخاری برای گرفتن بهترین عملکرد از بخاری بسیار مهم است. وجود گرد و غبار در بخاری باعث ایجاد بوی بد می شود. شرایط نامناسب محیطی و نگهداری در محل نامناسب باعث از کار افتادن قطعات بخاری می شود پس گردگیری و تمیزکردن بخاری پس از عمر مفید و نگهداری بخاری در محل مناسب از فرسودگی بخاری جلوگیری می کند. بهتر است بعد از گردگیری و بعد از دوره ی استفاده به وسیله ی یک پلاستیک آن را در جایی قرار دهید تا قطعات دچار زنگ زدگی نشوند.

اجزایی که بخاری را تشکیل می دهد

بخاری‌های گازی در طرح‌های مختلف و با راندمان حرارتی متفاوت در بازار موجود می‌باشند، اما عملکرد آن‌ها مانند مواردی است که در زیر توضیح داده شده است:
1- بدنه اصلی از ورق فولادی و سطح آن لعاب‌دار است
2- کوره (محفظه احتراق) که از ورقه فولاد و لعاب ساخته شده است تا از اکسیداسیون جلوگیری کند و گرمای راحت و عمر طولانی تری را فراهم کند.
3- مشعل از فولاد ضد زنگ ساخته می شود.

توصیه هایی پیرامون نصب بخاری

قبل از اقدام به نصب و راه اندازی بخاری دقت كنيد كه خروجي دود كاملاً تميز و فاقد هرگونه مانع باشد. نشانه باز بودن دودکش را با روشی که در ادامه قصد داریم بگوییم قابل آزمایش است؛ شعله کبریت را به نزدیک دهانه دودکش نگه دارید.

  • اگر شعله به سمت دودکش متمایل شد، به این معنی است قدرت کشش مناسبی دارد. 
  • پس از برقراری نصب و جریان گاز، باید تمامی اتصالات را با آب صابون تست کنید و نشتی را پیدا کنید.
  • قطر دودکش در دیوار نباید کمتر از قطر دودکش باشد.
  • و…

شماره های تماس:

شما عزیزان میتوانید جهت تماس با ما از شماره های زیر استفاده کنید:

09373339095
09377771242

خرید اقساطی

جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ما امکان خرید انواع محصولات را به صورت اقساطی با چک (هر ماه یک چک) و بدون ضامن برایتان فراهم کردیم . شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت و بررسی محصولات متنوع ابتدا موجودی محصول را از کارشناسان ما استعلام بگیرید سپس جهت خرید اقساطی اقدام نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت مشاوره لازم را در اختیارتان قرار داده و راهنمایی لازم را خدمتتان ارائه می نمایند . لازم به ذکر است پس از بررسی و تایید کارشناسان ما ، شما باید جهت دریافت فاکتور و تحویل چک ها به صورت حضوری در دفتر فروشگاه حاضر شوید .