نمایندگی نیک کالا در کرج

 

شرکت تولیدی نیک کالا در حوزه تجهیزات گرمایشی با سابقه ۱۱۲ سال فعالیت تجاری و ۵۵ سال تولید نامی ماندگار در صنایع ایران می باشد. سالهاست که بخاری های نیک کالا گرمابخش منازل ایرانی بوده. تیم شوفاژ هدایتی قصد دارد در اینجا مقاله ای مفید و خواندنی برای شما عزیزان در ارتباط با برند نیک کالا و خدماتی که نمایندگی نیک کالا در کرج عرضه می کند، انتشار دهد. از شما دعوت می کنیم که مقاله را مطالعه بفرمایید.

در این مقاله خواهید خواند:

  • از نیک کالا بیشتر بدانید
  • شوفاژ هدایتی، نمایندگی نیک کالا در کرج
  • فروش کلیه محصولات نیک کالا در کرج
  • خدمات پس از فروش نیک کالا
  • تعمیرگاه مجاز بخاری های نیک کالا در کرج
از نیک کالا بیشتر بدانید

هسته اولیه شرکت نیک کالا با فعالیت تجاری خاندان سلیمانی توسط حاج محمد سلیمانی در سال ۱۲۸۵ در میدان حسن‌آباد تهران آغاز شد. عمده فعالیت در آن سالها فروش محصولات چینی و بلور بود. به دنبال رشد و توسعه کسب و کار، سال ۱۳۴۲ شروع برنامه تولیدی خاندان سلیمانی، با تولید لوازم نفت‌سوز ( سماور، والور و بخاری) در کارخانه‌ای در منطقه پاچنار تهران بود. پس از آن نیک کالا به صورت مستمر فعالیت های خود را گسترش داد.

  • سال ۱۳۴۵، در کنار فعالیتهای تولیدی، فعالیتهای وارداتی و صادراتی مرتبط با لوازم خانگی از اروپا و به کشورهای عربی آغاز گردید.
  • سال ۱۳۴۸، با توسعه فعالیتهای تولیدی، شرکت نیک‌کالا به مکان جدید در علی‌آباد تهران نقل مکان نمود و محصولات جدید خود مانند اجاق‌گازهای صنعتی و ترموس‌های آب را وارد بازار کرد.
  • سال ۱۳۵۰، صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان آغاز گردید.
  • سال ۱۳۶۱، به دنبال توسعه سریع شبکه گازرسانی کشور و افزایش تقاضا برای وسایل گرمایشی گازسوز، شرکت نیک‌کالا اقدام به تولید بخاری‌های گازی، شومینه گازسوز در کنار اجاق‌های جدید نمود.
  • سال ۱۳۶۹، در این سال رشد و توسعه قابل ملاحظه تولید، منجر به انتقال مجموعه صنعتی به زمینی ۱۴ هکتاری در کمال شهر کرج گردید و شروع تجهیز خط تولید به دستگاههای روز دنیا و زیرساختهای مرتبط انجام شد.
  • سال ۱۳۷۹، ظهور نسل سوم مدیران در مجموعه صنعتی نیک‌کالا. این امر منجر به تغییرات چشم‌گیر در چشم‌انداز و راهبرد شرکت نیک‌کالا گردید که در سابقه کاری نیک‌کالا بسیار چشمگیر می‌باشد.
  • سال ۱۳۹۲، راه‌اندازی مجدد خط تولید جدید انواع اجاق‌گاز مدرن رومیزی، اجاق گاز فردار و سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی تحقیق و توسعه و ساخت ماشین‌آلات مورد نیاز و خطوط انتقال محصول بود.

نیک کالا به دلیل پیش‌بینی‌ها و ایجاد تمهیدات لازم، آموزش مؤثر، صرفه‌جویی علمی و عملی، داشتن اختراعات متعدد و … روندی را طی نموده تا محصولات خود را حتی با کیفیتی بالاتر از قبل به بازار ارائه نموده و ضمن حفظ و پایدار سازی نمایندگان و توزیع‌کنندگان به عنوان سرمایه های تجاری خود، اخلاق حرفه ای خود را با الگویی تلفیقی از آموزه های اسلامی، فرهنگ ایرانی و بینش جهانی، بر پایه ارزشهای پایدار اخلاقی بنا نهاده است. با گستره مناسبی از شبکه خدمات مشتریان در سراسر کشور و ارایه مجمو عه ای کامل از فرآیند های مشتری مداری، رضایت مندی پایدار و مطمئنی را برای مشتریان، به عنوان سرمایه های اصلی خود فراهم نموده است.

شوفاژ هدایتی به عنوان نمایندگی نیک کالا در کرج آماده خدمت رسانی در زمینه فروش، نصب، تعمیرات و سرویس محصولات نیک کالا می باشد.

شوفاژ هدایتی، نمایندگی نیک کالا در کرج

نمایدگی نیک کالا در کرج ضمن فراهم آوردن تمامی محصولات نیک کالا در فروشگاه خود، با ارسال تعمیرکاران متخصص به تمامی نقاط کرج همواره به فکر رفاه و آسایش شما بوده است. شوفاژ هدایتی متشکل از نیروهای زبده و کاربلد در کنار تیمی جوان و مشتری مدار انواع خدمات مورد نیاز شما عزیزان کرجی را در زمینه خرید، تعمیرات مجاز، سرویس و عیب یابی بخاری، شومینه و اجاق گازهای نیک کالا عرضه می نماید. سال ها تجربه و رضایت مشتریان، شوفاژ هدایتی را به بهترین نمایندگی نیک کالا در کرج تبدیل کرده است. اگر نیاز به خرید محصولات نیک کالا داشته باشید و یا نیازمند تعمیرات باشید، این اطمینان را به شما می دهیم که شوفاژ هدایتی به بهترین نحو به شما کمک خواهد کرد و با سرعت بالا و هزینه پایین نیازتان برطرف خواهد شد.

فروش کلیه محصولات نیک کالا در کرج

مجموعه تولیدات شرکت نیک کالا در حال حاضر بخاری، شومینه و اجاق گاز می باشد که هر یک از این محصولات را در مدل های متنوع تولید می کند. تنوع بالا و ظاهر زیبای بخاری های نیک کالا هر مصرف کننده سخت پسندی را متقاعد می کند که نهایتا برند نیک کالا را برگزیند.

صفحه تمام استیل اجاق گاز رومیزی توکار نیک کالا

 

نیک کالا برای مشتریانی که به دنبال وسیله ای شیک برای تامین گرمایش منازل خود هستند نیز محصولی منحصر به فرد تولید کرده است. شومینه های گازی نیک کالا در عین زیبایی بسیار ایمن و قابل اطمینان طراحی شده اند. بسته بودن محل احتراق قسمت هیزمی شومینه‌ی نیک کالا خطرات استفاده از شومینه را به حداقل رسانده است. اجاق گازهای نیک کالا نیز یکی از برترین کالاهای تولید ایران می باشد که با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی تثبیت کرده اند.

فروشگاه هدایتی در نمایندگی نیک کالا در کرج تمامی محصولات نیک کالا را در یک محل برای شما شهروندان کرجی فراهم کرده است. تجربه ی خریدی آسان و ارزان در کنار راهنمایی گرفتن از متخصصان فنی حاضر در فروشگاه، بازخوردی است که مشتریان گرامی در اولین خرید خود از شوفاژ هدایتی اعلام می کنند. این خبر خوش را به شما می دهیم که شوفاژ هدایتی امکان خرید تلفنی را علاوه بر خرید حضوری، برای خرید هر چه راحت تر شما عزیزان ایجاد کرده است. با ما تماس بگیرید.

نمایندگی نیک کالا در کرج

 

خدمات پس از فروش نیک کالا

خرید از تاسیات هدایتی پایان راه نیست بلکه آغاز یک رابطه مشتری مدار است که تا همیشه ادامه خواهد داشت. نمایندگی نیک کالا در کرج ارائه دهنده کلیه خدمات پس از فروش بخاری، شومینه گازی و اجاق گازهای نیک کالا آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز کرجی می باشد. تصب بخاری های نیک کالا توسط بهترین نصابان بخاری در کرج انجام می شود که ضمن نصب بخاری، تمام موارد ایمنی را لحاظ می دارند.

سرویس اجاق گاز باعث مصرف سوخت بهینه و کاهش اتهلاک آنها در طول زمان می شود. به شما توصیه می کنیم جهت بهره‌وری بیشتر این کالای پر مصرف حتما سالانه آن را سرویس کنید. جهت سرویس اجاق گازهای نیک کالا نیز می توانید با شوفاژ هدایتی تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز بخاری های نیک کالا در کرج

شبکه‌ی فعال تعمیرکاران مجاز هدایتی هم در محل نمایندگی نیک کالا در کرج و هم در محل شما مشکل شما در رابطه با محصولات نیک کالا هر چه که باشد، برطرف می نمایند. تشخیص و رفع عیب دقیق در کنار کارمزدهای منطقی همواره سرلوحه تیم تعمیرات شوفاژ هدایتی بوده است.

دارا بودن تجربه علاوه بر دانش به روز تعمیرکارن هدایتی باعث شده است که آنها انواع مدلهای قدیمی و جدید بخاری های نیک کالا را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند. با تعمیرگاه نیک کالا در کرج تماس بگیرید و با مشاوران فنی هدایتی مشکلتان را در میان بگذارید. آنها ضمن راهنمایی به شما در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار متخصص بخاری های نیک کالا را به محل شما اعزام می کنند.

از این که تا پایان این مقاله را مطالعه فرمودید از شما سپاس گزاریم. شما می توانید برای اخذ نمایندگی و یا خرید محصولات نیک کالا در هر جای ایران که هستید با شوفاژ هدایتی تماس بگیرید. شوفاژ هدایتی تامین کننده انواع پکیج ها با برند های متفاوت و دیگر محصولات تاسیساتی در خدمت هم استانی های البرزی و تمام هموطنان کشور می باشد.

خرید اقساطی

جهت رفاه حال شما مشتریان گرامی ما امکان خرید انواع محصولات را به صورت اقساطی با چک (هر ماه یک چک) و بدون ضامن برایتان فراهم کردیم . شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشگاه سایت و بررسی محصولات متنوع ابتدا موجودی محصول را از کارشناسان ما استعلام بگیرید سپس جهت خرید اقساطی اقدام نمایید . کارشناسان ما در اسرع وقت مشاوره لازم را در اختیارتان قرار داده و راهنمایی لازم را خدمتتان ارائه می نمایند . لازم به ذکر است پس از بررسی و تایید کارشناسان ما ، شما باید جهت دریافت فاکتور و تحویل چک ها به صورت حضوری در دفتر فروشگاه حاضر شوید .