مقالات

علائم خرابی پمپ پکیج + 8 راه حل

علائم خرابی پمپ پکیج + 8 راه حل

سیستم گرمایش مرکزی در یک پکیج آب گرم را از دیگ بخار گرفته و آن را در اطراف لوله های خانه شما به گردش در می آورد تا به همه ی نقاط اتاق مورد نظر برسد اما ممکن است که پمپ پکیج بنا به دلایلی از کار بیوفتد، این مقاله قصد دارد علائم خرابی پمپ پکیج + 8 راه حل مفید آن را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهد، با نمایندگی فروش ایران رادیاتور در کرج همراه باشید.

همانطور که می دانید اگر پمپ پکیج نقص داشته باشد و به درستی کار نکند می تواند به کل سیستم گرمایشی شما آسیب برساند. اغلب صدای پمپ می تواند نشانه بروز خرابی یا نقص در سیستم آن باشد که باید در اسرع وقت به دنبال تعمیر پکیج خود باشید. عوامل زیادی منجر به خرابی مجموعه پمپ می شود که با توجه به نوع پکیج کمی متفاوت است. مثلاً برای پکیج های بوتان، ایران رادیاتور و یا لورچ متفاوت است، البته با کمک گرفتن از نمایندگی ایران رادیاتور در کرج می توان این مشکلات را حل نمود.

علائم خرابی پکیج

در ادامه یکسری از موارد بسیار مهم که نشانه های ایجاد خرابی در سیستم پکیج است را معرفی کرده تا در صورت مشاهده هر یک سریعاً به کارشناسان ما اعلام کرده تا در اسرع وقت در محل حاضر شوند، تعمیر پکیج در کرج، به طور تخصصی به مشتریان محترم ارائه می شود.

  • گرم نشدن آب پکیج
  • کارکردن یکسره پکیج و روشن ماندن بیش از حد آن
  • کیفیت پایین پکیج خریداری شده یکی دیگر از علائم خرابی پمپ پکیج
  • روشن نشدن آن به هر دلیلی
  • ایجاد سر و صدا توسط پمپ پکیج
  • نشتی آب در پکیج
  • تمیز نبودن صافی
  • قفل کردن یا گیرپاژ پمپ

یکی از علائم خرابی پمپ پکیج + راه حل مفید: کیفیت نامناسب پکیج

یکی از ویژگی های بارز خرابی در اکثر پمپ های پکیج، بی کیفیت بودنپمپ آن می باشد. واضح است که رعایت نکردن استانداردهای لازم برای تولید هر قطعه باعث افت کیفیت آن شده و در مدت کوتاهی پس از استفاده آسیب می بیند. اگر پمپ از کیفیت لازم برخوردار نباشد، در مونتاژ نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد که همین امر در سرعت خرابی آن پس از مدتی استفاده را بیشتر می کند. در این شرایط کارکرد عادی پکیج با مشکل مواجه شده است و نیاز داریم تا تعمیر پکیج دیواری صورت گیرد؛ اگر به دنبال تعمیر پکیج در کرج هستید کافیست با شماره های ۰۹۰۵۷۳۹۱۴۸۸ – ۰۹۱۲۵۶۰۵۶۴۶ در تماس باشید.

 

علائم خرابی پمپ پکیج همراه با راه حل

راه حل این مورد این است که به دنبال یک پمپ با کیفیت و مناسب بگردید، همینطور هنگام خرید پمپ پکیج بهتر است توجه داشته باشید تا از فروشگاه مطمئنی خرید را انجام دهید، نمایندگی ایران رادیاتور در کرج ارائه دهنده قطعات اورجینال و با کیفیت پکیج های ایران رادیاتور، بوتان، لورچ و شوفاژ کار نیز می باشد که تعمیر پکیج نیز از خدمات دیگر مجموعه می باشد.

کارکردن یکسره پکیج

در واقع بیشتر مشکلاتی که برای پمپ پکیج به وجود می آید مربوط به کار نکردن آن است. اما در حالت های محتلفی ما با این مشکل مواجه می شویم که پمپ به طور مداوم کار می کند و خیلی کم از مدار خارج می شود. پمپ های پکیج زمانی که شما به آب گرم نیاز دارید شروع به کار کردن می کند اما یکی از علائم خرابی پمپ پکیج این است که متوجه می شوید پمپ پکیج به طور دائم روشن و در حال کار کردن است، اینجاست که باید به شک بیوفتید که ممکن است نیاز به تعمیر پکپ پکیج داشته باشید.

 

یکی دیگر از علائم خرابی پمپ پکیج این است که پکیج همیشه روشن است و در حال کار کردن به طور مداوم است. تداوم این مشکل احتمال اینکه منجر به سوختن برد الکترونیکی پکیج و جرقه زدن مداوم شود را بیش از پیش افزایش می دهد. برای تعیین اینکه آیا مشکلی وجود دارد، بررسی کنید که چه زمانی از چراغ ها استفاده نمی شود تا ببینید آیا پمپ در زمانی که نباید کار می کند یا نه.

البته بهتر است بدانید که روشن ماندن پکیج دلیل های مختلفی دارد که در این مقاله ( علائم خرابی پمپ پکیج + 8 راه حل مفید) بهتر است ین مورد را هم برای شما عزیزان عنوان کنیم. با نمایندگی فروش ایران رادیاتور در کرج همراه باشید. یکسره روشن ماندن هر پکیجی دلایل خاص خودش را دارد:

  •  بروز خرابی در برد پکیج
  • وضعیت قرار گیری غیر اصولی پمپ
  • گیر کردن شیر موقعیت میانی پکیج

به منظور رفع این مشکل باید در وهله اول با بررسی برد پکیج و استرادور و در صورت خرابی دلایل جرقه زدن مداوم پکیج را بررسی نموده و سپس به تعمیر پکیج بپردازیم. کارشناسان ما صفر تا صد مراحل عیب یابی را به طور دقیق برای شما عزیزان مورد بررسی قرار داده و بهترین راه حل را ارائه می دهند.

روشن نشدن پمپ پکیج

همانطور که می دانید روشن نشدن پمپ پکیج به هر دلیلی می تواند علائم خرابی پمپ پکیج باشد که بهتر است به منظور جلوگیری از آسیب بیشتر اقدام به تعمیر پکیج کنید. نمایندگی ایران رادیاتور در کرج به راحتی می تواند با ارسال تعمیر کار و به محل مورد نظر، سریعاً عیب یابی را انجام داده و برآورد هزینه را اعلام کنند. احتمال روشن نشدن پمپ به دلیل اشکال در قسمت های دیگر و یا در برد الکترونیکی دستگاه، موقعیت اشتباه دودکش پکیج و تنظیم نبودن فشار گاز دستگاه نیز می تواند باشد.

 

نگاهی به دلایل روشن نشدن پمپ پکیج

ایجاد سر و صدا توسط پمپ پکیج

اگر سر و صدایی از پکیج بوتان یا ایران رادیاتور خود می شنوید، ممکن است مشکل قفل هوا باشد. اکثر مشتریان از زمزمه مداوم قفل هوا ابراز ناراحتی می کنند. یک پمپ گرمایش مرکزی در حالت کار کرد کامل دارای صدای کم و یک لرزش جزئی خواهد بود. صدای بلند پمپ نشان دهنده این است که چیزی به درستی کار نمی کند و نیاز به تعمیر پکیج دارید، همین امر نشان دهنده یکی از علائم خرابی پمپ پکیج نیز می باشد.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر پکیجی رخ دهد انسداد قفل هوا است؛ در صورتی که هوا در پمپ جمع شود از کارکرد درست پمپ پکیج جلوگیری می کند. بسیاری از پمپ‌های گرمایش مرکزی، یک پیچ تخلیه دارند که می توان با استفاده از آن اقدام به تخلیه هوا آن قسمت کرد.

نشتی آب در پکیج یکی دیگر از علائم خرابی پمپ پکیج

وجود نشتی آب در پکیج می تواند نشان دهنده خرابی و یا همان علائم خرابی پمپ پکیج نیز باشد. در واقع این مشکل به وضوح اعلام می کند این پمپ دچار مشکل جدی شده و نیاز به تعمیر پکیج دارید، اگر ساکن کرج و یا حومه هستید می توانید با تماس با کارشناسان اقدام به تعمیر پکیج در کرج کنید. این مشکل می تواند به دلیل نصب نادرست، شل شدن پمپ، یا حتی دمیدن آب‌بندی به دلیل تنظیمات نادرست و غیر اصولی فشار باشد.

برای رفع مشکل نشتی آب در پکیج لازم است تمامی اتصالات پمپ به دقت بررسی شود و در صورت خوردگی یا خرابی پمپ با نمونه با کیفیت تعویض شود. در برخی موارد نشت آب از مجموعه پمپ به دلیل شل بودن محل اتصال پمپ پکیج است و در این شرایط می توان با سفت کردن پیچ و مهره ها، به راحتی این مشکل را حل نمود.

 

نشتی آب در پکیج

قفل کردن یا گیرپاژ پمپ

قفل کردن یا گریپاژ پمپ پکیج نیز یکی از علائم خرابی پمپ پکیج که افراد در صورت مشاهده همچین موردی که می تواند جلوی عملکرد صحیح پکیج را بگیرد باید در اسرع وقت درخواست تعمیر پکیج ایران رادیاتور را ثبت کرده و مشکل را به تعمیرکاران پکیج بسپارند. موارد متعددی منجر به مسدود شدن پمپ پکیج می شود که از نمونه های آن می توان به عدم استفاده طولانی مدت، مسدود شدن پمپ، نشتی های به وجود آمده و ضعیف شدن استاتور پمپ پکیج اشاره کرد. فرسودگی قطعات به کار رفته در پمپ و نصب نادرست پمپ می تواند باعث روشن نشدن پمپ و یا به اصطلاح گرفتگی پکیج (یا گریپاژ) پمپ شود.

 

 

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج

شوفاژ هدایتی که نمایندگی تعمیرات پکیج ایران رادیاتور نیز می باشد با سال ها تجربه با ارسال تعمیر کاران با تجربه و حرفه ای می تواند اقدام به رفع مشکل کند. قطعات اورجینال و با ضمانتی که برای پکیج به کار گرفته می شود همگی دارای ضمانت بوده و این اطمینان خاطر را به مشتریان می دهد که می توانند همانند روز اول از تمام ظرفیت پکیج بدون هیچگونه مشکلی استفاده کنند. برای خرید از نمایندگی فروش ایران رادیاتور در کرج نیز می توانید از وب سایت ما اقدام به خرید کرده و یا به شعبه اصلی شوفاژ هدایتی واقع در آزادگان مراجعه کنید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

به طور کلی پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای دو نوع آنالوگ و دیجیتال می باشند. پکیج های آنالوگ بدون نمایشگر هستند و کد خطا روی این بسته ها با چشمک زدن چند چراغ روی پنل اعلام می شود. از طرفی پکیج دیجیتال مدل هایی هستند که دارای نمایشگر هستند و وضعیت دستگاه توسط نمایشگر اعلام می شود و کد خطا به این صورت نمایش داده می شود. تعمیر پکیج این سبک توسط نمایندگی ایران رادیاتور در کرج به راحتی قابل انجام است فقط کافیست درخواست خود و نوع مشکل را ثبت کنید.

امیدواریم با خواندن مقاله علائم خرابی پمپ پکیج + 8 راه حل مفید به راحتی توانسته باشید ایراد اولیه را پیدا کنید، از آنجایی که پکیج بسیار دستگاه حساس و پیچیده ای است تعمیر پکیج در کرج باید به دست یک کارشناس حرفه ای انجام گیرد تا پس از مدتی دوباره دچار مشکل و نقص نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *